Followers

Tuesday 27 December 2011

PUNCA JERAGAT YANG KRITIKAL

Assalamualaikum…
Salam sejahtera buat semua pengunjung ZARRAZ PARAMEDICAL
Semoga anda sihat dan ceria selalu walau di mana jua anda berada..
http://www.natural-supplements-guide.com/images/melasma.jpg
Pada malam tadi saya berjumpa dengan seorang pakar kecantikan..pertemuan saya tidak dirancang …
Bagaimana saya bertemu dengan pakar kecantikan wajah ini…???
Sewaktu saya nak isi minyak kereta di petronas, saya lihat ada seorang wanita turun sari kereta denagn kereta mewah…kulitnya amat-amat cantik..
Jadi saya pun bertanya,apa yang cik pakai pada wajah cik…dia pun menerangkan beliau ada menggunakan produk kecantikan dan beliau juga mempunyai Spa sendiri.
Jadi saya pun memperkenal diri saya…saya cerita yang customer saya rata-rata mempunyai masalah jeragat dan parut jerawat..saya bertanyakan beliau apa punca jeragat ini…
PUNCA JERAGAT
1. Sinaran UVV di mana kulit kita terdedah kepada sinaran matahari yang boleh menggelap dan membakar kulit serta membawa kanser kulit..
2. Tidak membersihkan make up…ada di kalangan wanita yang selepas balik kerja tidak embersihkan alat solek di wajah mereka membuatkan segala bahan kimia dalam aalat solek meresap ke dalam kulit dan mendap ke bawah lapisan yang menyebabkan kulit kilat berisiko mendapat jeragat
3. Ramai wanita tidak mempunyai pelindung sewaktu di dalam rumah..contoh ketika masak kita terdedah kepada haba api dapur..bayangkan setiap hari kita masak…lama kelamaan sel kulit akan rosak..jadi wanita perlukan pelindung walau di dalam rumah
4. Kolegen yang makin hilang di dalam pipi membuatkan ia tidak bermaya dan berkedut. Ini di sebabkan bahan kimia seperti asap kereta,rokok dan alat solek
5. Kandungan bahan kimia yang merbahaya seperti MERKURI dan HYDROKUINON ACID
Ramai di kalangan kita yang mencecah umur 35 ke atas kerapa mendapat masalah jeragat atau pigmentation..
Oleh itu saya syorkan anda mengambil ZARRAZ PARAMEDICAL


No comments:

Post a Comment

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

MaleHerbs